13 Temmuz 2012 Cuma

Pastel Parfumed Nail Polish Orange

Herkese merhabaa. Öncelikle bir kaç gündür ( Bir kaç gündür dediğim 9 gün  ) bloğa yazı girmediğimi fark edince hemen yazı gireyim dedim.


Ojemiz Pastelin kokulu ojesi. Bu ojelerin her rengi var ve ben sadece Greyfurt olanını yazdım, bu yaz gününde de dedim ki bari şu güzel kokulu ojelerimden süreyim ve yazısını gireyim :D


Elime gelen ilk kokulu ojeyi alıp sürdüm bu oje de tabii ki portakallı olandı :D Evett gelelim nasıl bir oje ? Oje çok rahat sürülen, iki katta kendini belli eden, kokusu 2-3 gün kalan, kalıcı ve çok hoş duran bir oje.


Kokulu oje almak isteyenlere tavsiye kesinlikle çok para verip kokulu oje almayın 2.30 3.00 TL verip Pastel kokulu oje alın :D


Üzerine rahat kurusun, sabitlesin, rengi ortaya çıksın diye Seche Vite sürdüm. Tam fotoğrafları çektim gidiyordum kiii kolum çarptı ve yere düşürdüm kırılıp paramparça oldu yanii Seche Vite'yi     son sürüşüm oldu :(



Ben her ojeyi elime yakıştırıyorum aslında ama önemli olan benim değil sizin yakıştırmanız inşallah beğenirsiniz .











Pastel kokulu oje <3





Seche Vite saygılarla anıyorum <3 :P





Elimde duruşuu <3




Pastel kokulu oje : 2.30 TL

Seche Vite : İndirimden 20.00 TL



Sevgilerle Tatlı Cadı ...

Hiç yorum yok: