24 Temmuz 2012 Salı

Meslek Seçimim :)

Mirabalarr sevgili okuyucular. Bu gün çok farklı bir yazı yazacağım :) 


Ben 3. sınıftan beri bir sürü meslek seçtim sayamayacağım kadar hem de :S 


Bunlar ; 


1- Moda tasarımcısı ( hatta tasarımlar bile yapıyordum çizim vs. ) 2- Avukat 3- Doktor ( bunun için kaşe, reçete vs. almıştık :S ) ve bir sürü meslek istedim bunların hepsi de 1- en fazla 2 ay arası bir şey olmuştu.


O zamanlar bana biri gelip " Biliyor musun sen 5. sınıfa geçince bir film izleyeceksin bu filmde Hunger Games olacak çok etkilenip OYUNCU olacaksın olmak isteyeceksin" ! dese, şaka mı bu derdim sanırım.


Ben oyuncu olmak isteğinden o kadar uzaktım ki anlatamam :S  Bir filmle kararımın bu kadar çabuk değişeceğini ve emin olacağımı bilsem daha önceden giderdim :D Bu oyuncu olmak isteğimde tam 3 aydır var bir kaç güne 4. aya gireceğim :D


Ama bu Oyuncu olmak benim için geçici bir istek veya benzer bir şey değil çünkü gerçekten eminim ve bunun için her şeyi yaparım :O


Oyuncu olmak için de tabii ki kurallarım var ! Bunlar ; beni kesseler böyle işkence etseler korku filminde oynamam ve TÜRKİYE'de oyuncu olmam !


Türkiye'de oyuncu olmamamın nedeni ise kesinlikle benim düşüncem düzgün film,dizi vs. yapamıyorlar burada olmam o yüzden ABD'de olmak istiyorum OLACAĞIM . Orada okuyacağım mesela Üniversitemi ;)


Hatta sevgili http://iirem.blogspot.com/ İrem ablayla birlikte yapmak istiyoruz. Yurt dışına birlikte çıkıp oyunculuğumuzu mesleğimizi orada kurmak istiyoruz ;)


Bu aslında hayatımın neredeyse geri kalan her şeyin her şeyimin orada olacağı orada kurulu olacağı. Çünkü orada mesleğimi yapacağım orada yaşayacağım ama buna katlanırım Oyuncu olacaksam.  ( Devrik bir cümle oldu sanırım :D )


Bunun için sürekli İngilizce çalışıyorum, İngilizce kitap okuyorum falan. Sizden de yardım istiyorum bir yandan başka nasıl çalışabilirim tavsiyeler yorumlar istiyorum. 


Gelelim öteki konumuzaaa. Büyüyünce yurt dışında onun gibi olmak istediğim tanışmak istediğim hayranı olduğum insanlaraaa .


1- Bunların tüm sorumlusu AÇLIK OYUNLARI :D


2- Favori olmak istediğim ünlüüüüü  Jennifer Lawerence <3  Bayılıyorum hastayım diyebilirim :S




Benzediğimize de inanıyorum :D Cidden benzetiyorlar ama ;) Gözlerden ;))

3- Bir de bayıldığım hastaa olduğum erkek ünlü var tanışacağımıza da eminim ( bayılıyorum hayranım çok seviyorum ) :D B) Josh Hutcherson <3 LOVEEEE






Evett bu gün ki yazım böyle. İleride emin olduğum olacağım meslek ve hayranı olduğum 1- Kız    1-Erkek  ünlü. Bu gün böyle değişik bir yazı girmek istedim ama biraz uzun oldu galiba :S

Not: Nasıl İngilizce çalışabilirim ne yöntem uygulayabilirim tarzında sorular soruyorum seçeneği olan yorum bırakabilir :)


Sevgilerle Tatlı Cadı.....




7 yorum:

Unknown dedi ki...

insanların zaman zaman isteklerinin değişmesi çok normal. ancak ne istersen iste, ne yaparsan yap, yaptığın şeyin en iyisini yapmak çok önemli. başarı zaten peşinden gelecektir.
ingilizce öğrenmek, oyuncu ol yada olma hayatında çok önemli bir yer tutacaktır. bu nedenle mutlaka ing öğrenmen gerekli. bunu nasıl yapacaksın. zaten yapmaya başlamışsın. çalışmak.. çalışmak.. çalışmak.. en önemli ve mutlak yapman gereken şey. daha sonra ing kitap okumak film izlemek ve tabii ki ingilizce kursuna gitmek. başaracağına önce en inan biz inanıyoruz zaten.

Curcunam dedi ki...

İngilizce çalışırken her ay 200 kelime öğrenicem diye 200 kelimeyi küçük küçük kağıtlara yazar bir kutunun içine katlayarak koyardım. Gün içinde içinden tombala çeker gibi çeker türkçesini hatırlamaya çalışırdım. Hem kendime oyun gibi yapmıştım hem de daha akılda kalıcı olduğunu düşünüyordum :) Benim için işe yaradı tabii :) Tabii kağıtları numaralandırmayı ve deftere numaraları ile türkçelerini yazmayı unutma hatırlayamadığın zaman numaralandırdığın için çok daha kolay bulabilirsin :) Kitap okumaya devam et çok faydalı olacaktır :) Karşına çıkan bilmediğin kelimeleri bu kutunun içine atarak daha çoğaltabilirsin mesela :) Dizileri filmleri altyazılı izlemeye yabancı müzik dinlemeye devam et telaffuz çok önemli çünkü :) Zamanı geldiğinde yurtdışında üstüne daha da katabilmen için ailen dil okulları için yardımcı olacaktır zaten. Sevgiler...

Şimal Deniz Tarhan dedi ki...

Unknow evet tabii ki oyle babacim :)) bende destek olacaginiza tabii ki eminim :)

Curcunam gercekten cok cok tesekkur ederim cok guzel mantikli bir secenek yarin buna kesinlikle baslayacagim her gun 10 kelime atacagim bu zaten ayda 300 kelime ogrenmek anlaminda yarin bir kurunun icne atip deftere yazmaya baslayacagim buna emin olabilirisin tekrar cok tesekkur ederim :)

Ojeli Prenses dedi ki...

Ben de site önereyim. www.busuu.com . Burayı daha yeni keşfettim ama sevdirdi bana kendini. İstediğin hemen her dil mevcut. En güzel yanı da şu ki örneğin bir yazı girdin ya da ses kaydı hatalarını öğrendiğin dili anadili olarak konuşanlar düzeltiyor. İstersen bir gir gez dolaş derim.

İrem GÖKER dedi ki...

Canım henüz erken olabilir çünkü daha küçüksün ve çocukça düşüncelerin olabilir seçeceğin meslek hayatın olacak bu nedenle ileriye dönük düşünmeli yapmaktan zevk alacağın bir mesleği seçmelisin ve en önemlisi liseye gemeden önce kendine bir meslek seçmelisin bunu istiyorum diyebilmelisinki onun için uğraşasın o yolda ilerleyesin ben bunu yapamadım pişmanım :/

hilal sağlık dedi ki...

bol bol yabancı dizi izlemeni öneririm.

Şimal Deniz Tarhan dedi ki...

Ojeli Prenses: bakacağım kesinlikle teşekkürler :)

İrem abla ben de zaten öyle düşünüyyorum kesinlikle önceden karar verip ona göre eğitim almam lazım bbu yüzden bu aarımı hala sürdürüorum ve değiştirmiyorum bununla ilgili yurt dışında a eğitimimi alacağım ;)

Hilal Sağlık : evet bende öyle yapıyoum film izleyip şarkı dinliyorum :)