28 Haziran 2012 Perşembe

Sally Hansen Calypso Blue Ojee :))

Merhabalarrr. Bir kaç gündür yazı giremedeğim için herkesden çookk özür dilerim. Kısa bir şekilde neden giremememi açıklarsak, bildiğiniz üzre haftasonu evde değildim İstanbul'a gelince hasalanan minik kuzenime baktık daha dün gitti ben de anca vakit bulup yazdımm.

Evet gelelim bu günkü ojemize. Oje şöyle ki hiiçç desen yapmadım sade bir şekilde sürdüm ve tatıtıyorum :P

Ojemiz Sally Hansen ( hasta olduğum oje markalarından biri ) Calypso Blue. Bu ojeyi alırken rengini hiç mi hiç beğenmemiştim ama annem beğendiği için almişti, bir kaç gün sonra annem sürünce de çookk hoşuma gitmişti, ama beğenmeme rağmen daha 2. sürüşüm :((

Herneyse bu ojemiz şöyle ki sanırım birazcık yanar dönerli bir yeşil oluyor bir de çok hoş bir mavi. Ben Sally Hansen ojelerin hepsini çokk seviyorum hatta hayranım diyebilirim. Evimizde çok az ojesi olduğundan da çok mutsuzum :'(

Bu güzel mi güzel oje hem rahat sürülüyor ( fırçası kalın ) hem de çok kalıcı yani  ben bu ojeyi 3 gün önce sürmüştüm :))





















Sally Hansen Oje : Sanırım 13 TL




Sevgilerle Tatlı Cadı ......



4 yorum:

What's Next dedi ki...

bu oje bende de var, geçen yaz bir kere sürdüm ama çıkarttığımda tırnaklarımı fecii boyadığını gördüm :( rengini sevsem de sürmek istemiyorum o yüzden..

Unknown dedi ki...

aynı şekilde benimde tırnaklarım boyanmış oluyor kenarlarını ne kadar silsem de izi kalıyor ama yine de renginden bunlara katlanabilirim :D

Ayca Turan dedi ki...

Merhaba kızlar! Altına astar kat sürmeyi denediniz mi? O zaman hiçbir şekilde boyamıyor ve asetonla çok rahat çıkıyor! Deneyin benceee :)

Unknown dedi ki...

başka koyu ojelerde sürüyorum ama bunda hiç denememiştim önerin için çok teşekkürler bir daha sürersem kesinlikle öyle yapacağım ;)