13 Haziran 2012 Çarşamba

Penguen Tırnak

Evettt herkese merhabaa. Bu gün Penguen Tırnak yapmaya karar verdim. Yaptım ve çok şeker olduu :)


Evet şimdi gelelim nasıl yaptığıma. Önce baş parmağınıza su mavisini bir kat sürüyorsunuz ben O.P.I'ın Whats Wıth The Cattıtude? olan ojesini sürdüm.






Geri kalan 4 parmağıma da Alıx Avıen'in 300 numarasını sürdüm.


Her neyse ojeler kuruduktan sonra baş parmağımız kuruduktan sonra ben ince uçlu beyaz Flormar oje olan  NA01 ojesini ortaya kadar sürüp yuvarlak yaptım. Yapıp kuruduktan sonra da tabii siyahla göz,saç turuncuyla da burun ve ayak yaptım :)








Diğer 3 parmağıma yine aynı beyazla çatlak, kalan 1 parmağıma da buz kütlesi yaptımmm


Diğer elimin baş ve yüzük parmağıma yeşil çatlayan yaptım. Çookkk şeker durdu.












Kullandığım oje ve malzemeler:






İnce ayrıntılar ve çizimler için bunları kullanıyorum çok rahat oluyor. Ojeler de bu tırnağa çok yakıştırdım.










Flormar Nail Art siyah Alıx Avıen ve Flormar çatlayan oje hediye fiyatını bilmiyorum :(

Flormar Pretty : Fiyatını hatırlamıyorum sanırım bunadın :P

O.P.I : İndirimden 10 TL

Flormar Nail Art Beyaz : Üzgünüm ama bunun da  fiyatını hatırlamıyorum :(

Hiç yorum yok: